۱۳۹۸ يکشنبه ۲۴ شهريور
کارگاه تحلیل و مدیریت رفتارمصرف کننده در فضای مجازی
ارسال شده در تاریخ 1398/03/07
ساعت 08:21

گروه مدیریت با همکاری معاونت پژوهشی و بین الملل دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی دانشگاه الزهرا(س) کارگاه های مهارت افزایی ، توسط خانم دکتر نگین سنگری به شرح ذیل در سالن گردهمایی دانشکده برگزار گردید.

کارگاه تحلیل و مدیریت رفتارمصرف کننده در فضای مجازی 1 4/3/98 10-12.30
کارگاه تحلیل و مدیریت رفتارمصرف کننده در فضای مجازی 2 11/3/98 10-12.30
قانون کار 5/3/98 10-12
مدل شایستگی 12/3/98 10-13
کلینیک منابع انسانی 5/3/98 12-15

نکات مطرح شده در این کارگاهها:
- تحلیل رفتار مصرف کننده و مشارکت در فضای رسانه های اجتماعی (اینستاگرام) در طی تغییرات صورت گرفته در استراتژی
- تشریح مفاد قانون کار و حقوق دستمزد روابط کارکنان و کارفرما و ...
- تحلیل فرایند های منابع انسانی 14 شرکت منتخب، نقاط ضعف و قوت و ارائه راهکارهای بهبود

ارسال کننده:زهرا حاج موسی
تعداد بازدید:79
تصاویر مرتبط:

  • 551_0

فیلم مرتبط
صوت
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن:
توضیحات
 
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
دانشگاه الزهرا
 تهران،خيابان شيخ بهايي شمالي،درب شرقي دانشگاه الزهرا، ساختمان مصلي نژاد، دانشكده علوم اجتماعي و اقتصادي   كدپستي : 1993893973
تلفن : 982188058491+ فاكس : 982188047862+
 socialeconomic[at]alzahra.ac.ir
تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.