۱۴۰۰ دوشنبه ۱۱ مرداد
برگزاری کارگاه " کاربرد دیجیتال مارتیک در رفتار مصرف کننده: تحلیل 15 پیج بیزینسی اینستاگرام "
برگزاری کارگاه " کاربرد دیجیتال مارتیک در رفتار مصرف کننده: تحلیل 15 پیج بیزینسی اینستاگرام " توسط گروه مدیریت و با همکاری معاونت پژوهشی و بین الملل دانشکده در 1 و 2 تیر ماه با سخنرانی خانم دکتر سنگری برگزار می گردد.
 
تاریخ:
1400/04/01
تعداد بازدید:
96
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن:
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
دانشگاه الزهرا
 تهران،خيابان شيخ بهايي شمالي،درب شرقي دانشگاه الزهرا، ساختمان مصلي نژاد، دانشكده علوم اجتماعي و اقتصادي   كدپستي : 1993893973
تلفن : 982188058491+ فاكس : 982188047862+
 socialeconomic[at]alzahra.ac.ir
تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.