در این کارگاه در خصوص نحوه تشکیل سازماندهی ،رقابت با بازار، معرفی واحدها و گروههای متشکل و نوع مدیریت شرکت دیجی کالا گفتگو شد و همچنین در رابطه با چالشهای این شرکت در طی رشد سریع در حوزه منابع انسانی که با آن مواجه شده و راهکارهای اجرا شده بیان شد.
دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی
کارگاه مدیریت منابع انسانی شرکت دیجی کالا
03 06 2019 00:00
کد خبر : 12402868
تعداد بازدید : 239
گروه مدیریت با همکاری معاونت پژوهشی و بین الملل دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه الزهرا(س) کارگاه مدیریت منابع انسانی شرکت دیجی کالاتوسط خانم دکتر سنگری و خانم الهه میرزا علی پور در 15 اردیبهشت ماه از ساعت 12الی14 در سالن دفاع دانشکده برگزار نمود.