دانشكده علوم اجتماعي و اقتصادي

كارگاه عوامل موثر بر بازدهي طراحي لوگو در فرايند چرخه حيات برند

03 12 2017 00:00
کد خبر : 12398186
تعداد بازدید : 213

در روز شنبه مورخ 96/9/11  از ساعت 16-18 در سالن گردهمايي دانشكده علوم اجتماعي اقتصادي باحضور اقاي دكتر امير شاهي ( استاد راهنما انجمن علمي دانشجويي مديريت ) و خانم الهام الياسي دانشجوي دكترا رشته پژوهش هنر دانشگاه سراسري هنر اصفهان و جمعي از دانشجويان دكترا (شركت كننده) برگزار گرديد.
موارد مطرح شده اين كارگاه به شرح ذيل است :
دلايل انتخاب واژه لوگو
گونه شناسي لوگو
حالت هاي تلفيقي
اهميت و نقش لوگو در برند
ارتباط لوگو و تصوير برداري
فرايند ايجاد تصوير برند
پويايي هويت برند
باز طراحي لوگو
تاثير بازطراحي لوگو
بازسازي برند
انواع و گونه هاي مدل باز سازي برند
استراتژي هاي باز سازي جايگاه برند
دلايل باز طراحي لوگو