English
صفحه اصلی
نقشه سایت
ورود اعضاء
العربیه
English
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱ آذر
دوباره تلاش کنید
!!!b1!!!
!!!b1!!!
معرفي
obj_economics_block1779
امور آموزشي
obj_economics_block1781
امور پژوهشی
معاون پژوهشی و بین الملل دانشکده
آییننامهها، فرمها و فرایندها
اعتبار ویژه (گرنت)
آیین نامه تخصیص اعتبار ویژه (گرنت)
شیوه نامه اجرایی اعتبار ویژه (گرنت)
کاربرگ های اعتبار ویژه(گرنت)
هسته
هسته پژوهشی
فرایندها
آیین نامه ها و شیوه نامه ها
کاربرگ ها
ارتباط با صنعت
اهداف و ماموریت ها
آیین نامه ها و شیوه نامه ها
آیین نامه های وزارتی و موسسه
راهنمای جامع طرح های ارتباط با صنعت
فرایندها
اجرای قرارداد گروه ارتباط با صنعت و جامعه
پیشنهاد به سازمان (اقدام کننده هیات علمی)
پیشنهاد به سازمان(اقدام کننده دانشگاه)
پیشنهاد پروژه گروه ارتباط با صنعت با دستگاه های اجرایی
دریافت مفاصاحساب از بیمه
عقد قرارداد با مجری
قرارداد با سازمان (الگوی دانشگاه)
قرارداد با سازمان (الگوی سازمان)
شیوه نامه اجرایی نظام وظیفه دانشگاهی
فراخوان ها
فرصت مطالعاتی ارتباط با صنعت
کاربرگ ها و قراردادها
امور بین المللی
فرم ها و ائین نامه ها و فرایندها
فرصت مطالعاتی
تشویق مقالات بینالمللی
شرکت در کنفرانس های علمی بینالمللی و داخلی
همایش بین المللی
تدریس و راهنمای مشترک با اساتید بین المللی
طرح همکاری توسعه پژوهش(ایکارد)
طرح همکاری توسعه آموزش(آیسد)
پسا دکترا
فراخوان
پسادکترا تحت حمایت صندوق حمایت از پژوهشگران
پسادکترا تحت حمایت پایگاه ایرانیان غیرمقیم
پسادکترا تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان
پسادکترا داخلی - دانشگاه
کاربرگهای تأمین اعتبار طرحهای پسادکترا
کاربرگ های تأمین اعتبار طرحهای پسادکترا
گرنت طرحهای پسا دکترا
طرح های درون سازمانی
آیین نامه و شیوه نامه طرح های درون سازمانی
فرایندها
نشریات و تالیفات علمی
نشریات علمی
آیین نامه ها
کاربرگ ها
فرایند داوری
سامانه نشریات دانشکده
سامانه ارزیابی وزارت علوم
انتشار کتاب
انتشارات و نشر کتاب
فرآیندهای نشر کتاب
قالب های نگارش
کاربرگ های نشر
انتشارات
آیین نامه ها
شیوه نامه
قراردادها ، پرسشنامه ها و نمودارها
چک لیست کتاب
شرح وظایف چاپ کتاب
قالب های نگارش
فرم ارزیابی کتاب
همایش های علمی
کاربرگ های همایش
شیوه نامه و ضوابط حمایت از همایش علمی
آیین نامه برگزاری همایش و کنفرانس
سامانه پژوهشی گلستان
قطب علمی
کرسی های ترویجی، نقد و نظریه پردازی
فرایند حمایت از پایان نامه ها
شیوه نامه تاسیس واحد های پژوهش در دانشگاه الزهرا
فرصت مطالعاتی خارجی
آیین نامه ها و شیوه نامه های فرصت مطالعاتی خارجی
کاربرگ فرصت مطالعاتی
اطلاعیههای پژوهشی
همایش ها
کارگاه ها
نشست ها
فعالیتهای پژوهشی دانشکده
معرفی هسته های پژوهشی
معرفی پسا دکتراهای دانشکده
کرسی علمی ترویجی
کارگاه های مهارت افزایی
دستاوردها
پژوهشگران برتر
کتاب های اعضای هیات علمی دانشکده
طرح های ارتباط با صنعت
طرح های درون سازمانی
گزارش طرح ها و پژوهش های اعضای هیات علمی دانشکده
اطلاعات مفید پژوهشی
اطلاعات لازم برای اعضای هیات علمی
چک لیست و الگوی نامه
فرصت مطالعاتی
همایشها
ارسال مدارک مدعوین خارجی
کتاب
هسته
پسا دکتری
سفر علمی
راهنمای پروفایل های علمی پژوهشگران
راھنمای ایجاد پروفایل در Google Scholar
راھنمای ایجاد پروفایل در Research Gate
راهنمای ساخت و تکمیل پروفایل ORCID ID
راهنمای ساخت و تکمیل پروفایل PUBLONS
اولویت های پژوهشی و حمایت مالی از پایان نامه ها
فهرست نشریات معتبر و نامعتبر
مراحل دریافت کد اخلاق
نشریه های علمی
همایش ها و کنفرانس ها
پژوهشکده مطالعات اقتصادی
مرکز مطالعات کودک و نوجوانان
تقویم پژوهشی انگلیسی 2019-2020
تقویم پژوهشی دانشگاه الزهرا 1400-1399
امور اجرايي و فرهنگي
obj_economics_block1777
گروه هاي آموزشي
اقتصاد
حسابداري
حقوق
علوم اجتماعي
مديريت
مطالعات
افراد
رئيس دانشكده
معاونين و مديران
اعضاي هيات علمي
تمامی اعضای هیات علمی
گروه اقتصاد
گروه حسابداری
گروه علوم اجتماعی
گروه حقوق
گروه مدیریت
گروه مطالعات
اساتيد بازنشسته
کارشناسان
کارشناسان امور فرهنگی و اجرایی
کارشناسان امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی
کارشناسان امور پژوهشی و بین الملل
دانشجویان
دانشجویان استعداد درخشان
دانشجویان المپیادی
پژوهشگران پسا دکتری
دانش آموختگان
دانش آموختگان دکتری
دانش آموختگان کارشناسی ارشد
امكانات
سالن مصلي نژاد
سالن گردهمايي
اتاق VIP
اتاق دفاعيه
اتاق دانشجويان دكتري
كلاس هاي آموزشي
سايت پويا
آزمايشگاه حسابداري
آزمايشگاه فناوري اطلاعات
واحد تكثير
باكس دانشجويان دكتري
نيروگاه خورشيدي
تماس با ما
شماره های تماس
ارتباط مستقيم با رياست دانشكده
ارسال نظرات، انتقادات و پيشنهادات
چهارمین کنفرانس بین المللی پویایی شناسی و تفکر سیستمی
ارسال شده در تاریخ
1401/10/14
ساعت
16:22
در روز 13 دی ماه چهارمین کنفرانس بین المللی پویایی شناسی و تفکر سیستمی شروع شد و در افتتاحیه کنفرانس جناب آقای دکتر یداله اردوخانی ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان و میهمانان در رابطه با کاربردهای مدیریتی تفکر سیستمی سخنرانی کردند. سپس جناب آقای دکتر علی نقی مشایخی به ضرورت تفکر سیستمی اشاره کردند و بر توسعه آموزش و برگزاری چنین کنفرانس هایی که مبنای آن بررسی و تحلیل کاربردی مسائل کشور استف تاکید داشتند از جمله ترویج تفکر سیستمی در سطح مدارس کشور. ایشان به آموزش تفکر و فکر کردن از طریق بازی و اسلایدهاس ساده در مدارس اشاره داشتند و بیان داشتند که بعضی از مدارس کشور این اقدام شروع شده است.
سپس سرکار خانم دکتر آمنه خدیور گزارشی از روند علمی کنفرانس ارائه دادند و ضمن ارائه آماری از شرکت کنندگان و تعداد مقالات دریافتی ، مقالات پذیرش شده ، مقالات رد شده ، تعداد داوران و تعداد مقالات داوری شده ارائه دادند ایشان بیان داشتند که این کنفرانس در سطح بین المللی برگزار شده است و از شاخصه های آن اضافه شدن موضوع تفکر سیستمی به مباحث علمی و طیف وسیعی از رشته های فنی و مهندسی، مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی ، تنوع موضوعات و مخاطبان و برگزاری کارگاههای عملی در کنار پنل های کاربردی است.
عناوین کارگاه ها، نشست¬ها و پنل¬ها به قرار زیر است
روز سه شنبه
کارگاه 1- طراحی سیستمی با ارائه آقای دکتر هادی فرحزادی و جناب آقای دانیال زندی
نشست کاربردهای پویایی شناسی و تفکر سیستمی در بازار سرمایه
نشست کاربردهای پویایی شناسی و تفکر سیستمی در مسائل مدیریت منابع آب
روز چهارشنبه
سخنرانی ارزیابی تفکر سیستمی سازمانی: چرایی و چگونگی با ارائه آقای دکتر مسعود ربیعه
سخنرانی یادگیری و آموزش پویایی سیستم با استفاده از مدل شبیه سازی کووید 19 :برنامه آموزشی مبتنی بر تکرار مدل با ارائه دکتر هیونجونگ کیم
سخنرانی آقای دکتر مهدی باستان با موضوع: پویایی شناسی کسب و کار بانکداری تجاری در ایران
سخنرانی آقای دکتر پیام حنفی زاده با موضوع : مراحل توسعه چند روش شناسی برای مسائل مدیریت و سازمان
سخنرانی دکتر پائولو گنکالوز با موضوع: نگاشت تعامل میان فقر و گرسنگی
سخنرانی آقای اسماعیل زاده با موضوع: یادگیری تفکر سیستمی: چگونه مهارتهای تفکر سیستمی را تقویت کنیم؟
کارگاه 2- داستانها و سیستم¬های زندگی با ارائه آقای مهندس محمدحسن حسینی
کارگاه 3- مقدمه ای بر نقش تفکر سیستمی در حل مسئله و کسب و کارها با ارائه آقای دکتر مسعود ربیعه
کارگاه 4- شبیه سازی سیستم دینامیک بر اساس مدل بیماری واگیردار عفونی با نرم¬افزار Anylogic با ارائه آقای مهندس ناصر دانایی
کارگاه 5- مدل¬سازی گام به گام، مدل انتشار بیماری کرونا با ارائه آقای دکتر علی¬نقی مشایخی
کارگاه 6- معرفی سیستم های پیچیده و کاربرد مدل¬سازی عامل بنیان در آن با ارائه آقای مهندس سعید عبدالحسینی
نشست کاربردهای پویایی شناسی و تفکر سیستمی در حکمرانی
پنل مقالات1-پنل تفکر سیستمی ابعاد نظری و عملی اعضای پنل: دکتر حنفی زاده، دکتر محمدرضا حمیدی زاده،دکتر فاطمه مجیبیان ارائه¬دهندگان: مسعود شکری خیادانی: رویکردی نقادانه به کاربرد نظریه آشوب در علم مدیریت مجتبی بخشنده: مدل ارزیابی سطح تفکر سیستمی سازمان )مطالعه موردی: یک شرکت نفتی ایران) نیما ربیعی سروندی: چگونه می¬توان با ایجاد تفکر سیستمی در مدیران دولتی، بهرهوری ایجاد کرد؟ رویکردی مبتنی بر فهم انتقادی سیستمی زهرا رزمی: تاثیر تفکر سیستمی و فناوری اطالعات بر چابکی زنجیره تامین سمیه مصطفویی:گاشت نهادی نظام نوآوری کشاورزی با رویکرد سیستمی
پنل مقالات 2- پنل پویایی شناسی سیستم، مدلسازی مسائل اجتماعی اعضای پنل: دکتر پرویز فتاحی، دکتر علی رجب زاده، دکترمینا رنجبرفرد، دکتر علی سیبویه ارائه دهندگان: بهاره رحمانی منشادی: بررسی و تحلیل کاربرد پویایی شناسی در مدلسازی تحقیقات حوزه تاب آوری فریده رنجبر: مدل پویایی سیستم توسعه کارآفرینی زنان ایران مریم گلستانی: کاربرد روش پویاییشناسی سیستم در توسعه گردشگری خالق با رویکرد پایداری علیرضا طهمورثی: تحلیل مدل دینامیکی عوامل موثر بر نرخ طلاق در ایران مهرداد توحیدی: پویایی شناسی اجتماعی مساله آب در حوضه زاینده رود
پنل مقالات 3- پویایی شناسی سیستم، مدلسازی مسائل مدیریتی و سازمانی اعضای پنل: دکتر محمود دهقان نیری، دکتر مجتبی حاجیان حیدری ،دکتر ناصر صفایی
ارائه دهندگان: رشید فریدنیا: مدل¬سازی نرم تغییرات مهندسی با سیستم دینامیک مطالعه موردی صنعت خودرو
علی سیبویه: بررسی سیستمی عوامل موثر بر افزایش سهم اتوبوسرانی در حمل و نقل عمومی به کمک پویایی شناسی کیفی سیستمها (مورد مطالعه کلاشهر مشهد)
احسان منصوری: تاثیر شرکت¬های نوآور و دانشبنیان مستقر در مراکز آموزش عالی بر بهبود کیفیت فارغ التحصیلان با رویکرد پویایی¬شناسی سیستم¬ها (مطالعه موردی: دانشگاه اراک)
مهسا رحیلی: انتخاب سناریوی بهینه برای کاهش قیمت تمام شده خدمات بانکی، ترکیب روش هزینه یابی مبتنی بر فعالیت و پویایی شناسی سیستم
مژگان خرمی: طراحی مدل بهبودیافته فرایند تدارکات الکترونیکی با استفاده از روش سیستم داینامیک
پنل مقالات 4- پنل پویایی شناسی سیستم، مدلسازی مسائل اقتصادی اعضای پنل: دکتر مهدی سیف برقی، دکتر میرحسین موسوی و دکتر مصطفی زندیه
ارائه دهندگان: محمود دهقان نیری: کاهش اثرات بیماری همه گیر کووید19 با رویکرد تحلیل و توسعه گزینه های استراتژیک (مورد مطالعه شهرستان آباده)
علیرضا علی نژاد: طراحی مدل پویایی سیستم توسعه پایدار مناطق محروم ایران ساناز شیخ تاجیان: قیمتگذاری پویای بازار برق ایران از منظر واسطه گران
سیده سارا موسوی: یک مدل پویایی شناسی سیستم¬ها برای تنظیم سیاست¬های برونرفت از بحران اقتصادی نظام تامین اجتماعی با توجه به تغییر ساختار جمعیتی در ایران
ارسال کننده:
حاج موسی
تعداد بازدید:
1912
تصاویر مرتبط:
برچسب ها
فیلم مرتبط
فیلم مرتبط
فیلم مرتبط
صوت
مشاهده نظرات
(
تعداد نظرات
0
)
نظرات کاربران
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن:
توضیحات
کد امنیت
تمامي حقوق سايت براي
دانشگاه الزهرا ( س )
محفوظ است.
معاون اجرایی و فرهنگی دانشکده
فرآیندهای امور اجرایی و فرهنگی
آیین نامه ها و فرم ها
اخبار انجمنهای علمی دانشجویی
نحوه عضویت در انجمن ها
انجمن علمی، دانشجویی اقتصاد
انجمن علمی، دانشجویی مطالعات زنان و خانواده
انجمن علمی، دانشجویی حقوق
انجمن علمی، دانشجویی مدیریت
انجمن علمی، دانشجویی حسابداری
انجمن علمی، دانشجویی علوم اجتماعی
لینک های امور فرهنگی و دانشجویی
فعالیت های فرهنگی دانشکده
معرفی توانمندی و مهارت ها
گزارش عملکرد سالانه
تاریخچه
افتخارات
رشته ها و مقاطع تحصیلی
منشور اخلاقی
برنامه راهبردی و عملیاتی
گزارش عملکرد سالانه
ریاست دانشکده
معاونین و مدیران دانشکده
روسای پیشین
شوراها و کارگروه های تخصصی
نمودار سازمانی
پرسش های متداولFAQ
نقشه وب سایت
مجموعه تصاویر
مجموعه فیلم
مجموعه صوت
شماره های تماس
آدرس:
تهران،خیابان ده ونک، درب شرقی دانشگاه الزهرا، ساختمان مصلی نژاد، دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی
تلفن:
982188058491+
کدپستی:
1993891176
نمابر:
982188047862+
ارسال نظرات و پیشنهادات:
socialeconomic@alzahra.ac.ir
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی
فرآیند های آموزش
اخبار دفاعیه ها
راهنمای آموزشی جدیدالورود
اخبار و اطلاعیه های آموزش
آیین نامه آموزشی کارشناسی
آیین نامه آموزشی کارشناسی ارشد
آیین نامه آموزشی دکتری
آیین نامه امتحانات
فرم های کارشناسی
فرم های کارشناسی ارشد
فرم های دکتری
فرم های اداری-ترفیع -ارتقاء- گلستان
آئین نامه ها و فرم های مورد نیاز دانشکده
اخبار و اطلاعیه های دانش آموختگان
اخبار و اطلاعیه های استعداد درخشان
عناوین پایان نامه های دانشجویی و زمان بندی